#OpTellTale – Jewish owned Sky News cuts off possibly historic news report on Extraterrestrials living on Earth or Jewish Psychological Warfare

Launched 5 February 1989
Owned by Sky plc
(distributed worldwide by Fox International Channels)
Picture format 576i (SDTV 16:9)
1080i (HDTV)
International: 576i (SDTV 16:9)
Audience share 0.8% (September 2014, BARB)
Slogan First for breaking news[1]
Broadcast area Worldwide (except Australia and New Zealand)
Sister channel(s) Challenge
Pick
Sky 1
Sky 2
Sky Arts
Sky Atlantic
Sky Living
Sky Livingit
Sky Movies
Sky Movies Box Office
Sky Sports
Sky Sports F1
Sky Sports News HQ
Fox News
Public limited company
Traded as LSESKY
Industry Mass media
Predecessor BSkyB
Sky Television
British Satellite Broadcasting
Founded November 1990
Founders Rupert Murdoch
Headquarters Osterley, London, United Kingdom
Area served
United Kingdom, Ireland, Germany, Austria, Italy
Key people
Nicholas Ferguson (Chairman)
Jeremy Darroch (CEO)
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s